Pri založbi Springer izšla osma knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Pri založbi Springer je izšla osma znanstvena monografija prof. dr. Mojce Ramšak z naslovom Social Impact of Wine Marketing.

Kdaj in kako se je alkoholna industrija tako neopazno zajedla v naša življenja, da se nam zdi samoumevno, da tudi sami nevede oglašujemo alkohol na spletnih omrežjih in se razkazujemo v njegovem zavetju ter da alkohol vse bolj kupujemo digitalno in v novih kombinacijah embalaže ter sestavin? Knjiga o družbenih vplivih trženja vina prof. dr. Mojce Ramšak nam plast za plastjo razkriva najočitnejše, a vendar spregledane trike alkoholne industrije. Poleg tega pa opozarja na nemoč preventivno-kurativnih ukrepov ter zakonodaje, ki ne dohajajo uporabe in zlorabe tehnologije alkoholne industrije. Ta tehnologijo uporablja tako spretno, tarčno in premišljeno, da iz nas prej kot slej uspe narediti dosmrtne pivce.

Knjiga je na voljo tu.

 

Zadnje novice

Obisk na Univerzi v Arba Minchu

(Z leve proti desni) doc. dr. Sarah Lunaček, prof. dr. Uršula Lipovec Čebron in asist. dr. Nežka Struc

Prejemnica Toporišičevega priznanja v letu 2025 je Marta Pirnat Greenberg

Četrto Toporišičevo priznanje bo prejela Marta Pirnat Greenberg, zaslužna predavateljica na Oddelku za slovanske, germanistične in evrazijske študije na Univerzi v Kansasu, Lawrence, Združene države Amerike.

Okrogla miza Dešifriranje kode odprla ključna vprašanja o vlogi umetne inteligence v znanosti in družbi

Utrinek z okrogle mize