Vsebine
LATINSKI JEZIK, KNJIŽEVNOST IN KULTURA, Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna smer
V okviru drugostopenjskega študijskega programa Latinski jezik, književnost in kultura, Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna smer pridobijo študenti in študentke poglobljeno znanje na področju latinskega jezika, kulture in književnosti v obsegu, ki je primerljiv z drugostopenjskimi programi latinščine, klasične filologije oz. antičnih študij na večini evropskih univerz. Magistranti in magistrantke pridobijo splošne kompetence humanističnega intelektualca ter specifične strokovne kompetence: suvereno obvladovanje latinskega jezika s sposobnostjo branja najtežavnejših besedil v izvirniku, razumevanje zgodovine latinščine in njenega vpliva na moderne jezike, poznavanje vseh vidikov latinske književnosti in kulture od starega veka do sodobnosti, razumevanje vloge, ki jo imata antična in poznejša latinska književnost in filozofija v evropski literaturi in kulturi. Smer je zasnovana predvsem raziskovalno. Magistranti in magistrantke spoznajo metode filološke analize besedil in so sposobni v zgodovinskem kontekstu interpretirati posamezna literarna in strokovna dela, obenem pa poznajo tudi sodobne teoretske poglede ter metodološke pristope.
LATINSKI JEZIK, KNJIŽEVNOST IN KULTURA, Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna pedagoška smer
V okviru drugostopenjskega študijskega programa Latinski jezik, književnost in kultura, Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna pedagoška smer študenti in študentke pridobijo temeljito znanje latinskega jezika in temeljito razgledanost po kulturi rimske antike za pedagoški poklic, glede na individualno izbiro študenta oziroma študentke pa tudi razgledanost po latinski kulturi poznejših obdobij. Sposobnost za posredovanje jezikovnih, literarnozgodovinskih in kulturnozgodovinskih znanj ter analitične vednosti o dediščini rimske antike v poznejših obdobjih je mogoče doseči le v vsebinski interakciji med strokovnimi in pedagoškimi vsebinami.
Več informacij, vključno s temeljnimi cilji študija in splošnimi kompetencami, lahko dobite na naslednji strani v želenem predstavitvenem zborniku.
P = predavanja; S = seminar; V = vaje; D = druge oblike organiziranega študijskega dela (praktično usposabljanje, hospitacije, nastopi, terensko delo ipd.); KT = kreditne točke po evropskem prenosnem kreditnem sistemu (European Credit Transfer System) – 1 kreditna točka pomeni 25 do 30 ur obremenitve študenta oz. študentke.
1. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna smer | ||||||
Kultura latinskega srednjega veka in humanizma | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Latinska stilistika | 0 | 0 | 60 | 0 | 3 | letni |
Raziskovalni seminar: interpretacija latinskih besedil 1 | 0 | 60 | 0 | 0 | 12 | celoletni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 9 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 3 | |||||
Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna pedagoška smer | ||||||
Andragogika | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | letni |
Didaktika | 30 | 0 | 30 | 0 | 5 | zimski |
Didaktika antične in humanistične književnosti in kulture 1 | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | letni |
Didaktika latinščine 1 | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | zimski |
Pedagogika | 30 | 10 | 5 | 0 | 3 | zimski |
Psihologija za učitelje | 45 | 30 | 15 | 0 | 7 | celoletni |
Strokovni izbirni predmeti 2 | 9 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 3 | 2 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 4 | 4 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 3 | |||||
Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna pedagoška smer v kombinaciji z dvopredmetno pedagoško smerjo Andragogika ali dvopredmetnim pedagoškim študijskim programom Pedagogika |
||||||
Didaktika antične in humanistične književnosti in kulture 1 | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | letni |
Didaktika latinščine 1 | 15 | 0 | 15 | 0 | 3 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 5 | 4 | |||||
Strokovni izbirni predmeti 6 | 12 | |||||
Zunanji izbirni predmeti | 8 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Antična antropologija in filozofija kulture - izbrana poglavja | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Antika v kulturi novega veka | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Interpretacija antične mitologije | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Sodobni pristopi k preučevanju klasičnih jezikov | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Antična antropologija in filozofija kulture - izbrana poglavja | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Antika v kulturi novega veka | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Interpretacija antične mitologije | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Kultura latinskega srednjega veka in humanizma | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Latinska stilistika | 0 | 0 | 60 | 0 | 3 | letni |
Raziskovalni seminar (ped.): interpretacija latinskih besedil 1 | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Raziskovalni seminar (ped.): interpretacija latinskih besedil 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | letni |
Sodobni pristopi k preučevanju klasičnih jezikov | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 3 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Opazovalna praksa pri andragogiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri didaktiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri pedagogiki | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Opazovalna praksa pri psihologiji | 0 | 0 | 15 | 0 | 2 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 4 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Humanistika in družboslovje | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Raziskovanje učnega procesa | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Slovenščina za učitelje | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 5 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Humanistika in družboslovje | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Slovenščina za učitelje | 30 | 30 | 0 | 0 | 4 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 6 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Antična antropologija in filozofija kulture - izbrana poglavja | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Antika v kulturi novega veka | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Interpretacija antične mitologije | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Kultura latinskega srednjega veka in humanizma | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Latinska stilistika | 0 | 0 | 60 | 0 | 3 | letni |
Raziskovalni seminar (ped.): interpretacija latinskih besedil 1 | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | zimski, letni |
Raziskovalni seminar (ped.): interpretacija latinskih besedil 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | letni |
Sodobni pristopi k preučevanju klasičnih jezikov | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
2. letnik | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna smer | ||||||
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | celoletni |
Raziskovalni seminar: interpretacija latinskih besedil 2 | 0 | 60 | 0 | 0 | 9 | celoletni |
Strokovni izbirni predmeti 1 | 6 | |||||
Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna pedagoška smer | ||||||
Didaktika antične in humanistične književnosti in kulture 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | letni |
Didaktika latinščine - Pedagoška praksa | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | zimski |
Didaktika latinščine 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 2 | 9 | |||||
Latinski jezik, književnost in kultura – dvopredmetna pedagoška smer v kombinaciji z dvopredmetno pedagoško smerjo Andragogika ali dvopredmetnim pedagoškim študijskim programom Pedagogika |
||||||
Didaktika antične in humanistične književnosti in kulture 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | letni |
Didaktika latinščine - Pedagoška praksa | 0 | 0 | 0 | 0 | 6 | zimski |
Didaktika latinščine 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Magistrsko delo | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | letni |
Strokovni izbirni predmeti 3 | 9 |
Strokovni izbirni predmeti 1 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Antična antropologija in filozofija kulture - izbrana poglavja | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Antika v kulturi novega veka | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Interpretacija antične mitologije | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Sodobni pristopi k preučevanju klasičnih jezikov | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 2 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Antična antropologija in filozofija kulture - izbrana poglavja | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Antika v kulturi novega veka | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Interpretacija antične mitologije | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Kultura latinskega srednjega veka in humanizma | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Latinska stilistika | 0 | 0 | 60 | 0 | 3 | letni |
Raziskovalni seminar (ped.): interpretacija latinskih besedil 3 | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Raziskovalni seminar (ped.): interpretacija latinskih besedil 4 | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | letni |
Sodobni pristopi k preučevanju klasičnih jezikov | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Strokovni izbirni predmeti 3 | P | S | V | D | KT | Semester |
---|---|---|---|---|---|---|
Antična antropologija in filozofija kulture - izbrana poglavja | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Antika v kulturi novega veka | 15 | 15 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Interpretacija antične mitologije | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Kultura latinskega srednjega veka in humanizma | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Latinska stilistika | 0 | 0 | 60 | 0 | 3 | letni |
Raziskovalni seminar (ped.): interpretacija latinskih besedil 3 | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | zimski |
Raziskovalni seminar (ped.): interpretacija latinskih besedil 4 | 0 | 30 | 0 | 0 | 3 | letni |
Sodobni pristopi k preučevanju klasičnih jezikov | 30 | 0 | 0 | 0 | 3 | zimski |