Študije slovensko-madžarskih odnosov

Študije slovensko-madžarskih odnosov

Urednik: Hotimir Tivadar, Jutka Rudaš

Madžarski jezik, književnost, kultura in zgodovina so kljub geografski bližini v slovenskem kulturnem prostoru dokaj neznani, vendar za slovensko kulturo ob svoji drugačnosti predstavljajo dodatno estetsko in duhovno vrednost; spoznanje madžarske kulturne vrednosti presenetljivo jasno pokaže medkulturne razlike. Pomembno je, da kulturo in literaturo v njuni prostorski, zgodovinski in kulturni drug(ačn)osti razklenemo za razumevajočo prisvojitev in s tem v di­alog pritegnemo estetske komunikacije tudi v slovenskem duhovnem prostoru. Čeprav nas povezujejo podobnosti in razlike, se s poznavanjem madžarske kulture dinamika medkulturnih stikov (lahko) še bolj poglablja. Čeprav gre za sosednji državi, se razdalja, rojena iz jezikovnih težav in razlik v kulturni in zgodovinski usmerjenosti, počasi manjša. Monografija nove serije Znanstvene založbe Filozofske fakultete: Hungarologica Labacensia je prva v vrsti premo­ščanja kulturne distance za razumevanje kulturnih razlik v madžarsko-sloven­skem duhovnem prostoru.

Leto izida: 2023

Št. strani: 134

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612971151

Zbirka: Hungarologica Labacensia

Redna cena: 14,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

03. 12. 2024
Oddelek za geografijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Odprtje razstave: Slikarski spomini geografa

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop