O večpomenskosti v nemških oglasnih besedilih - s slogovnega in multimodalnega vidika
Lingvistični krožek Filozofske fakultete v Ljubljani vabi na 1200. sestanek, ki bo v ponedeljek, 18. oktobra 2021, ob 18.00 uri v predavalnici 325 v 3. nadstropju Filozofske fakultete. Na temo O večpomenskosti v nemških oglasnih besedilih - s slogovnega in multimodalnega vidika bo predavala doc. dr. Tanja Škerlavaj, Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko Filozofske fakultete.
Kratek povzetek:
Da bi v današnji »poplavi« informacij in produktov vzbudili naslovnikovo pozornost, se tvorci oglasnih besedil poslužujejo različnih inovativnih jezikovnih in nejezikovnih sredstev – med drugim npr. besednih iger, ki temeljijo na večpomenskosti. Na predavanju bo predstavljena knjiga »Stilistische Funktionen von Mehrdeutigkeit in Werbetexten« (2017, Peter Lang), v kateri avtorica s pomočjo slogovnih analiz nemških oglasnih besedil ugotavlja, kako večpomenskost pripomore k vplivanjski vlogi oglasnih besedil. V raziskavi se sprašuje, kakšne vrste večpomenskosti se pojavljajo v teh besedilih in kaj so njihove funkcije, katere jezikovne in nejezikovne prvine v besedilu (npr. slika, layout, tipografija, barva) vplivajo na njegovo večpomenskost in pa kako tovrstna »nova« (tj. v sobesedilu nastala) večpomenskost nastane.
Opozorilo:
Tudi na Filozofski fakulteti velja pogoj PCT, ki ga preverjajo na vhodu fakultete. Prosimo, imejte s seboj ustrezno potrdilo in osebno izkaznico. Prosimo tudi za uporabo zaščitne maske v fakultetnih prostorih.
Vabljeni tudi študenti in študentke.