Kronanje Marijine milostne podobe na Sveti gori leta 1717. 1. zvezek: Spremna študija, prevod in viri

Kronanje Marijine milostne podobe na Sveti gori leta 1717. 1. zvezek: Spremna študija, prevod in viri

Avtor: Matej Hriberšek

Monografija je posrečena kombinacija objave izjemno pomembnega vira za slovensko kulturno in versko zgodovino zgodnjega 18. stoletja, rokopisnega vira Bosna serafska izpod peresa p. Mavra Fajdige, in temeljite znanstvene študije o besedilu. Slednjo odlikuje interdisciplinaren pristop. Delo nam zaradi tega ponuja edinstven pogled v pomembno romarsko središče in dogajanje, hkrati pa v zadnja desetletja oglejskega patriarhata in njegovega delovanja na območju, ki je bilo že dolgo pod (posvetno) oblastjo nenaklonjene habsburške hiše. Komentar je izjemno bogat in obsega številna področja: tako evropsko kot lokalno goriško zgodovino, umetnostno zgodovino, liturgiko, etnografijo, literarno zgodovino, filologijo. Vsebina nedvomno prinaša vrsto novih in pomembnih spoznanj in predstavlja doslej skoraj povsem neznanega pisca in njegovo delo.

Leto izida: 2025

Št. strani: 594

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612975340

Zbirka: Historia artis

Redna cena: 40,00 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

16. 01. - 17. 01. 2026
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Festival slovenskih univerz UNI-SI

19. 12. 2025
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Oddelek za zgodovino

Predstavitev knjige Zadnja kmečka vojna: Nasilje in revolucija v Vzhodni Evropi dvajsetega stoletja

15. 12. 2025
Oddelek za zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zasebni podjetniki v socialistični državi: Albanski delavski migranti na Hrvaškem in v Sloveniji (1965–1991)

01. 12. 2025
Oddelek za muzikologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zmožnosti aplikativne etnomuzikologije pri delu z ranljivimi posamezniki, skupinami in skupnostmi

27. 11. 2025
Oddelek za muzikologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mozart in L'Homme Machine? O fascinaciji z glasbenimi avtomati